2018 02

23 K A VILÁGOT a Sigep sikere lendületet ad Miközben a fagylaltok a természetes, tiszta ízek, és a letisztult díszítés irányába mozdultak el, a desszertek pont ellenke- ző hatást mutattak. A két domináns szín a fekete és az arany volt, ami élelmiszerek esetében egyáltalán nem természetes. A többi színt is „túltolták”, rendkívül erős és fényes volt szinte minden torta és desszert. Ez a vásárban érthető, hiszen ki kell tűnni a tömegből, de nem szerencsés, hogy ezt sugallják a szakmának, nem lenne jó, ha a napi gyakorlatba is beszivárogna. A vitrineket, pultokat gyártó cégek stand- jai különösen látványosak voltak, ugyan- is ezek egy-egy nagyon neves, közismert cukrásszal szerződtek, és az ő alkotásaik voltak az adott cég pultjaiban. – Némelyik vitrin úgy ki van dolgozva, hogy önma- gában egy design bútornak számítanak. Mintha ékszerek lennének, és úgy is bán- nak velük – meséli Ipacs Balázs. Egy új trendet jelez, hogy a csokoládé- gyártók a korábbiaknál jóval nagyobb figyelmet fordítanak a fagylaltokra. Ahe- lyett, hogy csak csokoládét forgalmazná- nak, komplett megoldást kínálnak csoko- ládé fagylaltok készítéséhez. Idén is sok magyar szakember volt kíván- csi a Sigep újdonságaira, de érezhető volt, hogy a Sirha Budapest miatt a korábbinál kevesebben vették a fáradtságot, hogy Riminibe utazzanak. Sokan gondolták úgy, hogy a számunkra fontos újdon- ságok zömét úgyis elhozzák a kiállítók Budapestre, ezért nem érdemes Olaszor- szágba utazni. A nagy többség esetében ez valószínűleg igaz is volt, de azok, akik az élen járnak, fontosnak tartották, hogy első kézből kapják meg az információkat. Jövőre nem lesz Sirha Budapest, viszont a Sigep ismét várni fog minket! Érdemes betervezni a naptárba.

RkJQdWJsaXNoZXIy MzYxNjk=